Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Yamaha xtz 750 problemy z paleniem

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #61
    NO to już masz przyczynę, jak zaworki puszczają to ciągle go zalewa.
    Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
    No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
    sigpic

    Komentarz


      #62
      Moze przepuscily dla tego , ze wstrzykiwalem strztkawka paliwo na siłę? Zalało go dopiero pierwszy raz wczesniej nie było z nim problemow.

      Komentarz


        #63
        Zamieszczone przez prisonerhatred Zobacz posta
        Moze przepuscily dla tego , ze wstrzykiwalem strztkawka paliwo na siłę? Zalało go dopiero pierwszy raz wczesniej nie było z nim problemow.
        Wstrzykiwałeś gdzie? W gaźniki?
        Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
        No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
        sigpic

        Komentarz


          #64
          Tak do gaźnikow ,przez ten przewod ,ktory dochodzi do nich z pompy.

          Komentarz


            #65
            Zamieszczone przez prisonerhatred Zobacz posta
            Tak do gaźnikow ,przez ten przewod ,ktory dochodzi do nich z pompy.
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #66
              ... ? Ktos pisał na 1 str , ze tak dolewał paliwo do gaźników.

              Komentarz


                #67
                Mogło sie cos przez to zepsuc?

                Komentarz


                  #68
                  Zamieszczone przez prisonerhatred Zobacz posta
                  Mogło sie cos przez to zepsuc?
                  Jak ci się podniósł poziom oleju to nie kombinuj już na siłę po panewki możesz nawet załatwić. Jak iskra jest to sprawdzaj układ paliwowy po kolei, ale skoro na paliwie z komory pływakowej Ci na chwile zapalił to sprawdź zasilanie (zaworki iglicowe i pompę), zaworki ssania też bo są plastikowe, zużywają się i puszczają.
                  PS. do omijania pompy proponuję powieszoną na kierze butelkę z długim wężykiem podłączoną do zasilania gaźnika-wstrzykiwaniem na siłe walczysz z pływakami.
                  PS2. jak mi nie chciał palić (podciśnienie do pompy spierdzielało) to bezpośrednio podlewałem po przepustnicach i zawsze zapalał na chwile.

                  Komentarz


                    #69
                    Dałem ciała , nie potrzebnie go kręciłem na zasłabym aku i pozalewalo swiece. Myslalem ze problem jest gdzie indziej i zozwalilem pompę. Zamowiłem nową , nowy aku , olej i filtr . Jak wymienię wszystko to dam znać czy moto żyje. PS.Podłaczyłem butelke z rurką ale jak opusalem wczesniej wiekszosc paliwa wyleciało jak tylko zaczynalem kręcic rozrusznikiem.

                    Komentarz


                      #70
                      Po wymianie oleju , pompy paliwa i akumulatora moto pali bez problemu, dzięki wszystkim za pomoc , szerokości pozdroo

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X