Zamieszczone przez wojti
Zobacz posta
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Kufry i stelarze
Zwiń
X
-
Trochę z innej beczki. Jakie macie patenty na usztywnienie kufrów bocznych ? Stelaże, które posiadam są mocowane do motocykla przy podnóżkach pasażera, oraz w 2 miejscach do ramy zadupka. W komplecie miałem, jeszcze 2 płaskowniki z otworami do przykręcania do tylnik kierunkowskazów..., ale to nie zda egzaminu bo jest strasznie wiotkie, a kufry sprężynują. Może płaskownik bezpośrednio od lewego do prawego stelaża?
Komentarz
-
W takim razie byłbym Ci wdzięczny za chociaż jedno zdjęcie jak to wygląda u Ciebie, żebym miał porównanie. Za tydzień wyjeżdżam w okolice Gorzowa Wielkopolskiego na urlop, chciałbym pojechać moto, ale boję się żeby się nie okazało przy pakowaniu, że kufry się położą na tłumik i boczkiMusiałbym to sprawdzić, wsadzając taką samą waga jak planowanego bagażu, ale będę mógł to sprawdzić dopiero na dzień, dwa przed wyjazdem.
Komentarz
-
nie dałem rady wczorajdziś obiecuję się poprawić.
Może tutaj coś wypatrzysz. Dziś porobię fotki dokładniejsze.
https://picasaweb.google.com/1056778...robnePakowanie
Komentarz
-
Nie wiedzialem w ktorym temacie o kufrach pisac, a nie chcialem zakladac nowego. Sam nie wykonam sobie kufrow wiec postanowilem zakupic je od Randala i teraz mam pytanie do was. Jakie kufry Randala najlepiej kupic do stelazy asymetrycznych? Duzy i sredni, czy moze sredni i maly, sciete czy proste. Macie moze tez jakies zdjecia jak one wygladaja na waszych tenerkach i jak sie wogole spisuja?
Bede wdzieczny za kazde info.
Pozdrawiam,
KamykER5 -> SV650K3 + ST XTZ750 '89
Komentarz
-
Do asymetrycznych dwa różne kufry. Ogólnie jest takie założenie, że motocykl z kuframi ma mieć nie więcej niż 100-110 cm. Łatwiej manewrować i być świadomym szerokosci motocykla przejeżdzając pomiędzy przeszkodami (kiera ma 80 cm). Sam musisz sobie zmierzyć ile taki zestaw zajmie Ci szerokości. Sam widziałeś, że niektórzy potrafią wystrugać sobie zestaw, który ma 1,5 m szerokości - ani to nie wygląda dobrze ani jechać się z tym nie da.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Jeśli jeszcze ktoś jest zainteresowany tematem... proponuję Hepco-Becker model Gobi, osobiście mam 2 takie boczne, 37l pojemności każdy.
motorcycle luggage, luggage frame, protection, tankbag systems, adventure accessories, motorcycle touring accessories, riding school accessories, motorcycle adventure gear, Rev'it, Modeka, Enduristan, Roxspeed, Rottweiler
Shannon Nicholson & Dan Peschio Ride to South America! It's a BIG world out there... And Dan and Shannon set out to see just how big one half of the globe really is.
do tego zamiast kufra centralnego - torba:
Kufry zakłada się i ściąga bardzo łatwo i szybko, są zamykane na kluczyk, wodoszczelne, między ścianki można wlać 3,5l cieczy do każdego...
... no i kufry mają kształt i są zawieszone tak, żeby nie było opcji "wciągnięcia" nogi pod kuferjak jest to w przypadku kufrów alu.
Ostatnio edytowany przez Kristof; 3025.
Komentarz
-
Zamieszczone przez Kristof Zobacz postaJeśli jeszcze ktoś jest zainteresowany tematem... proponuję Hepco-Becker model Gobi, osobiście mam 2 takie boczne, 37l pojemności każdy.
motorcycle luggage, luggage frame, protection, tankbag systems, adventure accessories, motorcycle touring accessories, riding school accessories, motorcycle adventure gear, Rev'it, Modeka, Enduristan, Roxspeed, Rottweiler
Shannon Nicholson & Dan Peschio Ride to South America! It's a BIG world out there... And Dan and Shannon set out to see just how big one half of the globe really is.
do tego zamiast kufra centralnego - torba:
Kufry zakłada się i ściąga bardzo łatwo i szybko, są zamykane na kluczyk, wodoszczelne, między ścianki można wlać 3,5l cieczy do każdego...
... no i kufry mają kształt i są zawieszone tak, żeby nie było opcji "wciągnięcia" nogi pod kuferjak jest to w przypadku kufrów alu.
wszystko pięknie ładnie ale to wszystko razem waży tyle co cały ekwipunek na wyprawęBył Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz
-
czyli ile... zależy co masz na myśli pisząc "wyprawę", poza tym ten sprzęt jest stworzony do wypraw, nie kupuje się tego żeby wozić powietrze (Hepco&... to nie firemka powstała kilka kat temu)
wszystkie opisane wcześniej typy bagażu mają plusy i minusy, wszystko zależy jakie mamy oczekiwania i wymagania oraz oczywiście od środków jakie chcemy przeznaczyć.
ps. to nie wygląda jak niedzielna przejażdżka...
Ostatnio edytowany przez Kristof; 3025.
Komentarz
Komentarz