Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Kufry i stelarze

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #76
    Zamieszczone przez wojti Zobacz posta
    Temat rozwiązany dziękuję.
    i co kupiłeś?
    "ja to ja, więc jako ja chcę być znany"
    =>
    Motocyklowy Klub Podróżników STRANGERS.PL

    Komentarz


      #77
      Zamawiam u Pawla555 stelaż symetryczny (przekonuje mnie miejsce na szpargały). Oraz sakwy Crosso - wszyscy je chwalą - łącznie z moimi znajomymi co dość sporo jeżdżą w odległe miejsca. Więc rekomendacja wystarczająca

      Komentarz


        #78
        Trochę z innej beczki. Jakie macie patenty na usztywnienie kufrów bocznych ? Stelaże, które posiadam są mocowane do motocykla przy podnóżkach pasażera, oraz w 2 miejscach do ramy zadupka. W komplecie miałem, jeszcze 2 płaskowniki z otworami do przykręcania do tylnik kierunkowskazów..., ale to nie zda egzaminu bo jest strasznie wiotkie, a kufry sprężynują. Może płaskownik bezpośrednio od lewego do prawego stelaża?

        Komentarz


          #79
          Stelaże masz montowane do podnóżka pasażera, czy pomiędzy podnóżek a ramę?
          Ja mam właśnie pomiędzy, plus dwa razy do ramy zadupka (stelaże Pawła) i trzymają się bardzo dobrze.

          Komentarz


            #80
            Do wyfrezowania na łeb śruby w podnóżku wsadziłem tuleje długie na ok. 40mm, na końcu których jest przykręcone mocowanie stelaży, całość skręcona do ramy długą, twardą śrubą.

            Czyli pomiędzy kuframi nie masz żadnego wzmocnienia, usztywnienia? Żadnego elementu, który by je łączył?

            Komentarz


              #81
              Po powrocie z pracy mogę Ci porobić zdjęcia stelaży Pawłowych to zobaczysz co i jak.
              Ja to mam pod kufry GIVI. W Chorwacji i Wencji byłem z dwoma kuframi E41Keyless i trzymały się ok, bez "telepania". Każdy ważył około 10kg.

              Komentarz


                #82
                W takim razie byłbym Ci wdzięczny za chociaż jedno zdjęcie jak to wygląda u Ciebie, żebym miał porównanie. Za tydzień wyjeżdżam w okolice Gorzowa Wielkopolskiego na urlop, chciałbym pojechać moto, ale boję się żeby się nie okazało przy pakowaniu, że kufry się położą na tłumik i boczki Musiałbym to sprawdzić, wsadzając taką samą waga jak planowanego bagażu, ale będę mógł to sprawdzić dopiero na dzień, dwa przed wyjazdem.

                Komentarz


                  #83
                  nie dałem rady wczoraj dziś obiecuję się poprawić.
                  Może tutaj coś wypatrzysz. Dziś porobię fotki dokładniejsze.
                  https://picasaweb.google.com/1056778...robnePakowanie

                  Komentarz


                    #84
                    Sorry, nie miałem dostępu do internetu przez parę dni.

                    Dzięki za zdjęcia Widzę, że u Ciebie idzie rurka jako wzmocnienie. Ja nie mam nic właśnie w tym miejscu, trzeba będzie coś dorobić za jakiś czas dla bezpieczeństwa.

                    Komentarz


                      #85
                      Nie wiedzialem w ktorym temacie o kufrach pisac, a nie chcialem zakladac nowego. Sam nie wykonam sobie kufrow wiec postanowilem zakupic je od Randala i teraz mam pytanie do was. Jakie kufry Randala najlepiej kupic do stelazy asymetrycznych? Duzy i sredni, czy moze sredni i maly, sciete czy proste. Macie moze tez jakies zdjecia jak one wygladaja na waszych tenerkach i jak sie wogole spisuja?

                      Bede wdzieczny za kazde info.

                      Pozdrawiam,

                      Kamyk
                      ER5 -> SV650K3 + ST XTZ750 '89

                      Komentarz


                        #86
                        Do asymetrycznych dwa różne kufry. Ogólnie jest takie założenie, że motocykl z kuframi ma mieć nie więcej niż 100-110 cm. Łatwiej manewrować i być świadomym szerokosci motocykla przejeżdzając pomiędzy przeszkodami (kiera ma 80 cm). Sam musisz sobie zmierzyć ile taki zestaw zajmie Ci szerokości. Sam widziałeś, że niektórzy potrafią wystrugać sobie zestaw, który ma 1,5 m szerokości - ani to nie wygląda dobrze ani jechać się z tym nie da.
                        --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                        Komentarz


                          #87
                          u mnie na asymetrycznych stelażach od Pawła xtz z dwoma kuframi givi e41 keyless ma 104 cm szerokości. To już według mnie za dużo. Szczególnie po stronie tłumika za bardzo to odstaje. Jeździć można spokojnie, ale lepsze byłyby węższe. Także moim zdaniem 100 cm to max.

                          Komentarz


                            #88
                            Jeśli jeszcze ktoś jest zainteresowany tematem... proponuję Hepco-Becker model Gobi, osobiście mam 2 takie boczne, 37l pojemności każdy.
                            motorcycle luggage, luggage frame, protection, tankbag systems, adventure accessories, motorcycle touring accessories, riding school accessories, motorcycle adventure gear, Rev'it, Modeka, Enduristan, Roxspeed, Rottweiler


                            Shannon Nicholson & Dan Peschio Ride to South America! It's a BIG world out there... And Dan and Shannon set out to see just how big one half of the globe really is.


                            do tego zamiast kufra centralnego - torba:


                            Kufry zakłada się i ściąga bardzo łatwo i szybko, są zamykane na kluczyk, wodoszczelne, między ścianki można wlać 3,5l cieczy do każdego...
                            ... no i kufry mają kształt i są zawieszone tak, żeby nie było opcji "wciągnięcia" nogi pod kufer jak jest to w przypadku kufrów alu.
                            Ostatnio edytowany przez Kristof; 3025.

                            Komentarz


                              #89
                              Zamieszczone przez Kristof Zobacz posta
                              Jeśli jeszcze ktoś jest zainteresowany tematem... proponuję Hepco-Becker model Gobi, osobiście mam 2 takie boczne, 37l pojemności każdy.
                              motorcycle luggage, luggage frame, protection, tankbag systems, adventure accessories, motorcycle touring accessories, riding school accessories, motorcycle adventure gear, Rev'it, Modeka, Enduristan, Roxspeed, Rottweiler


                              Shannon Nicholson & Dan Peschio Ride to South America! It's a BIG world out there... And Dan and Shannon set out to see just how big one half of the globe really is.


                              do tego zamiast kufra centralnego - torba:


                              Kufry zakłada się i ściąga bardzo łatwo i szybko, są zamykane na kluczyk, wodoszczelne, między ścianki można wlać 3,5l cieczy do każdego...
                              ... no i kufry mają kształt i są zawieszone tak, żeby nie było opcji "wciągnięcia" nogi pod kufer jak jest to w przypadku kufrów alu.

                              wszystko pięknie ładnie ale to wszystko razem waży tyle co cały ekwipunek na wyprawę
                              Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                              No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                              sigpic

                              Komentarz


                                #90
                                czyli ile... zależy co masz na myśli pisząc "wyprawę", poza tym ten sprzęt jest stworzony do wypraw, nie kupuje się tego żeby wozić powietrze (Hepco&... to nie firemka powstała kilka kat temu)

                                wszystkie opisane wcześniej typy bagażu mają plusy i minusy, wszystko zależy jakie mamy oczekiwania i wymagania oraz oczywiście od środków jakie chcemy przeznaczyć.

                                ps. to nie wygląda jak niedzielna przejażdżka...

                                Ostatnio edytowany przez Kristof; 3025.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X