Witaj na XTZclub.pl!
Aby pisać posty musisz być zalogowany, a więc uprzednio należy się zarejestrować. Z obsługą forum możesz zapoznać się w FAQ. No i baw się dobrze
Ale Marcin na prawdę nie żartuje Mam H&B Junior centralkę i boczne - każdy pusty wydaje się ważyć niemal tyle, ile normalnie waży sakwa crosso wypełniona po brzegi
Ale Marcin na prawdę nie żartuje Mam H&B Junior centralkę i boczne - każdy pusty wydaje się ważyć niemal tyle, ile normalnie waży sakwa crosso wypełniona po brzegi
Trzeba się samemu o tym przekonać bo jak sam widzisz "znafców" mamy ostatnio wielu
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Trzeba się samemu o tym przekonać bo jak sam widzisz "znafców" mamy ostatnio wielu
oczywiście jeżeli chodzi o wagę, sakwy wypadają zdecydowanie lepiej, powtarzam jednak dla tych co mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem i dla "super znawców":
(...) wszystko zależy jakie mamy oczekiwania i wymagania oraz oczywiście od środków jakie chcemy przeznaczyć.
Myślę że zbędne są tu lekko złośliwe uwagi typu "znawców"
oczywiście jeżeli chodzi o wagę, sakwy wypadają zdecydowanie lepiej, powtarzam jednak dla tych co mają problemy z czytaniem ze zrozumieniem i dla "super znawców":
(...) wszystko zależy jakie mamy oczekiwania i wymagania oraz oczywiście od środków jakie chcemy przeznaczyć.
Myślę że zbędne są tu lekko złośliwe uwagi typu "znawców"
he he widać kolego że masz jakiś problem sam ze sobą, moje posty wcale nie dotyczyły Twojej osoby wiec wrzuć na luz i trzymaj się tematu.
Jeśli chodzi o H&B Gobi to mam taki centralny kufer, fakt jest zejebisty i idiotoodporny, podwójne ścianki stawiają go na czele w porównaniu do innych siuwaksowatych plastykowych Givi, chciałem kupować boczne takie same do kompletu ale na szczęście kolega mi to wyperswadował, nawet byłem bliżej bo trzymałem je w rękach i macałem, no tak mnie wzięło . Czar prysł jak zobaczyłem w jaki sposób można zapakować sakwy crosso i jakie one są poręczne a tym samym o wiele lżejsze od każdych plastikowych czy aluminiowych tłuków ważących 4 razy więcej. Jeśli myślisz że na wyprawy nadają się tylko kufry to zobacz sobie np tą wyprawę
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
he he widać kolego że masz jakiś problem sam ze sobą, moje posty wcale nie dotyczyły Twojej osoby wiec wrzuć na luz i trzymaj się tematu.
Jeśli chodzi o H&B Gobi to mam taki centralny kufer, fakt jest zejebisty i idiotoodporny, podwójne ścianki stawiają go na czele w porównaniu do innych siuwaksowatych plastykowych Givi, chciałem kupować boczne takie same do kompletu ale na szczęście kolega mi to wyperswadował, nawet byłem bliżej bo trzymałem je w rękach i macałem, no tak mnie wzięło . Czar prysł jak zobaczyłem w jaki sposób można zapakować sakwy crosso i jakie one są poręczne a tym samym o wiele lżejsze od każdych plastikowych czy aluminiowych tłuków ważących 4 razy więcej. Jeśli myślisz że na wyprawy nadają się tylko kufry to zobacz sobie np tą wyprawę
zdecydowanie kolego nad interpretujesz, pokaż mi gdzie napisałem że "na wyprawy nadają się tylko kufry" - czytaj uważnie i ze zrozumieniem bo szkoda mi czasu na dziecinne poprawianie Twoich nietrafionych uwag. Ładować jako bagaż centralny coś ciężkiego jak H&B Gogi jest bez sensu, podnosisz w ten sposób środek ciężkości, ja polecałem coś innego...
Filmik ok ale do czego ma mnie przekonać lub co udowodnić??? chyba że motocykl to fajna sprawa...
- - - Zaktualizowano - - -
a i jeszcze jedno, dzięki za psychologiczną diagnozę
a i jeszcze jedno, dzięki za psychologiczną diagnozę
nie ma sprawy
Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Hej. Szukam opinii na temat kufrów Givi Outback Trekker. Ma ktoś może takie, albo przynajmniej widział na żywo? Są tańsze od Touratech'a.
Co do wyższości sakw albo kufrów, to nie ma co się nawzajem przekonywać. Jeździłem z sakwami tekstylnymi, skórzanymi i kuframi. Jestem zdecydowanie za tymi ostatnimi, jeśli ktoś jeździ w większości po asfalcie i czasem tylko zjeżdża na szuter. W tym roku lataliśmy z dwoma kolegami po alpejskich przełęczach i rano wpinałem w 3 sekundy kufry do mojej FJR, a kolega przez 10 minut wiązał sakwy do jego Ducati Monster Evo 1100. Ceremoniał minimum dwa razy dziennie, chyba że sobie przypomniał w środku dnia, że czegoś tam potrzebuje...
Cześć,
Czy w tak zwanym między czasie pojawiła się jakaś inna opcja na stelaż kufrów do XTZ 750 niż:
1. Pawel555 - super wyglądają, dobre opinie, dobra cena, ale chyba z czasem realizacji moze być problem
2. HeavyDuty - super wyglądają, dobre opinie, ale cena trochę duża jak na stelaż do XTZ i ceny u nas tego typu stelaży
Cześć,
Czy w tak zwanym między czasie pojawiła się jakaś inna opcja na stelaż kufrów do XTZ 750 niż:
1. Pawel555 - super wyglądają, dobre opinie, dobra cena, ale chyba z czasem realizacji moze być problem
2. HeavyDuty - super wyglądają, dobre opinie, ale cena trochę duża jak na stelaż do XTZ i ceny u nas tego typu stelaży
Macie inne propozycje?
Ja mam dokładnie takie samo pytanie. Szukam stelaży do xtz 660 i jestem zdziwiony, że są nie do dostania.
Komentarz