Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Warsztat Warszawa i oklolice
Zwiń
X
-
Guest repliedUsunięte na żądanie użytkownika
-
Też uważam, że cena rozsądna
Końcówkę oplotu miał Dandy na stanie- i się ukazała, że wg. polskiego prawa gwintowane końcówki przewodów hamulcowych są illegal!Że niby tylko zaciskane mogą być! Nie przejąłem się zbytnio...
W punkcie 6:
- nowa klamka sprzęgła (stara była już nadpęknięta)
- nowa linka sprzęgła + wymiana
- spaw na stelażu od kufra (pęknięty przy mocowaniu- kobita wsiadając na moto usiadła na kufrze...)
- jakieś brakujące śrubki, gumy, uszczelnienia
- mycie silnika
- gniazdo lusterka (ta klamka + pompa od ścigacza zostały)
- jazda testowa + ocena ogólna stanu maszyny
Chyba tyle
Zostaw komentarz:
-
Nom, tak jak mówiłem -> gaźniki do regulacji i zawory też (przez sezon nie robiłem). Udało Ci się dorobić tą końcówkę oplotu (oczko)? Co wchodziło jeszcze w pkt 6? W zasadzie 1000zł za wszystko to nie jest duża kwota (zależy jeszcze jak dla kogo), u mnie za same zawory chcą 500zł gaźniki 250zl. Grunt, że teraz moto gra i huczy
Zostaw komentarz:
-
Zamieszczone przez el_norbiako Zobacz postaNo i maszyna odebrana. Z listy zrobionych rzeczy:
4. Zawory- tutaj trochę ból, bo Bartas tak przeciągnął regulację, że się płytki powypalały.
.
Zostaw komentarz:
-
No i maszyna odebrana. Z listy zrobionych rzeczy:
1. Zainstalowanie oplotu stalowego plus heble przednie wyserwisowane.
2. Zmiana oleju w lagach plus nowe uszczelniacze
3. Regulacja gaźników plus synchro (w końcu odpala gdy jest zimno)
4. Zawory- tutaj trochę ból, bo Bartas tak przeciągnął regulację, że się płytki powypalały.
5. Filtry, płyny etc.
6. Kupa pierdół.
Tenera chodzi o wiele równiej, od razu czuć dodatkowego kopa. W końcu zaczęła hamować, a nie tylko zwalniać...
Więc ogólnie jestem zadowolony.
Jedna minus- Dandy nie dokręcił korka wlewu oleju... No i się wychlupało go po drodze trochę.
Ocena końcowa: '4+' Chętnie wrócę.
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedUsunięte na żądanie użytkownika
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedUsunięte na żądanie użytkownika
Zostaw komentarz:
-
No i Tereska powędrowała do DANDY'ego na spory przegląd.
Rzeczy do roboty trochę się uzbierało, więc zależało mi na dobrym mechaniku. Bazując na Waszych opiniach, ochach i achach- śmignąłem z nią do Płochocina. Zobaczymy czy wszystkie te zachwyty mają mocne fundamenty
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedUsunięte na żądanie użytkownika
Zostaw komentarz:
-
Adam za twoją namową oddałem moją 660 tkę na przegląd. Po pierwszej rozmowie widać że gościu zna się na tym co robi zobaczymy co bedzie dalej.
Kojega
Zostaw komentarz:
-
Ja przy okazji mogę polecić warsztat kolegi Rafała z Otwocka - serwisował już kilka forumowych tenerek więc maszyny zna.
Tel. 791 092 969, jakby ktoś się wybierał to proszę o info - mieszkam niedaleko i byłaby okazja spotkać się
pozdrawiam, Adam
Zostaw komentarz:
-
Guest repliedUsunięte na żądanie użytkownika
Zostaw komentarz:
Zostaw komentarz: