Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Warsztat Warszawa i oklolice

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Siwy
    Guest replied
    Usunięte na żądanie użytkownika

    Zostaw komentarz:


  • el_norbiako
    odpowiedział(a)
    Też uważam, że cena rozsądna
    Końcówkę oplotu miał Dandy na stanie- i się ukazała, że wg. polskiego prawa gwintowane końcówki przewodów hamulcowych są illegal! Że niby tylko zaciskane mogą być! Nie przejąłem się zbytnio...
    W punkcie 6:
    - nowa klamka sprzęgła (stara była już nadpęknięta)
    - nowa linka sprzęgła + wymiana
    - spaw na stelażu od kufra (pęknięty przy mocowaniu- kobita wsiadając na moto usiadła na kufrze...)
    - jakieś brakujące śrubki, gumy, uszczelnienia
    - mycie silnika
    - gniazdo lusterka (ta klamka + pompa od ścigacza zostały)
    - jazda testowa + ocena ogólna stanu maszyny

    Chyba tyle

    Zostaw komentarz:


  • Bartas
    odpowiedział(a)
    Nom, tak jak mówiłem -> gaźniki do regulacji i zawory też (przez sezon nie robiłem). Udało Ci się dorobić tą końcówkę oplotu (oczko)? Co wchodziło jeszcze w pkt 6? W zasadzie 1000zł za wszystko to nie jest duża kwota (zależy jeszcze jak dla kogo), u mnie za same zawory chcą 500zł gaźniki 250zl. Grunt, że teraz moto gra i huczy

    Zostaw komentarz:


  • el_norbiako
    odpowiedział(a)
    Za całość (nie wliczając oleju i świec- były świeże).

    Zostaw komentarz:


  • Krzsiek
    odpowiedział(a)
    Za robocizne czy z częściami?

    Zostaw komentarz:


  • el_norbiako
    odpowiedział(a)
    O okrągłego tysiaka jestem lżejszy...

    Zostaw komentarz:


  • xieciu
    odpowiedział(a)
    Zamieszczone przez el_norbiako Zobacz posta
    No i maszyna odebrana. Z listy zrobionych rzeczy:

    4. Zawory- tutaj trochę ból, bo Bartas tak przeciągnął regulację, że się płytki powypalały.
    .
    płytki raczej się nie mogły wypalić tylko gniazda zaworowe. Dużo wziął za całość?

    Zostaw komentarz:


  • el_norbiako
    odpowiedział(a)
    No i maszyna odebrana. Z listy zrobionych rzeczy:

    1. Zainstalowanie oplotu stalowego plus heble przednie wyserwisowane.
    2. Zmiana oleju w lagach plus nowe uszczelniacze
    3. Regulacja gaźników plus synchro (w końcu odpala gdy jest zimno)
    4. Zawory- tutaj trochę ból, bo Bartas tak przeciągnął regulację, że się płytki powypalały.
    5. Filtry, płyny etc.
    6. Kupa pierdół.

    Tenera chodzi o wiele równiej, od razu czuć dodatkowego kopa. W końcu zaczęła hamować, a nie tylko zwalniać...
    Więc ogólnie jestem zadowolony.

    Jedna minus- Dandy nie dokręcił korka wlewu oleju... No i się wychlupało go po drodze trochę.

    Ocena końcowa: '4+' Chętnie wrócę.

    Zostaw komentarz:


  • Siwy
    Guest replied
    Usunięte na żądanie użytkownika

    Zostaw komentarz:


  • Siwy
    Guest replied
    Usunięte na żądanie użytkownika

    Zostaw komentarz:


  • el_norbiako
    odpowiedział(a)
    No i Tereska powędrowała do DANDY'ego na spory przegląd.
    Rzeczy do roboty trochę się uzbierało, więc zależało mi na dobrym mechaniku. Bazując na Waszych opiniach, ochach i achach- śmignąłem z nią do Płochocina. Zobaczymy czy wszystkie te zachwyty mają mocne fundamenty

    Zostaw komentarz:


  • Siwy
    Guest replied
    Usunięte na żądanie użytkownika

    Zostaw komentarz:


  • Kojega
    odpowiedział(a)
    Adam za twoją namową oddałem moją 660 tkę na przegląd. Po pierwszej rozmowie widać że gościu zna się na tym co robi zobaczymy co bedzie dalej.

    Kojega

    Zostaw komentarz:


  • fxrider
    odpowiedział(a)
    Ja przy okazji mogę polecić warsztat kolegi Rafała z Otwocka - serwisował już kilka forumowych tenerek więc maszyny zna.
    Tel. 791 092 969, jakby ktoś się wybierał to proszę o info - mieszkam niedaleko i byłaby okazja spotkać się

    pozdrawiam, Adam

    Zostaw komentarz:


  • Siwy
    Guest replied
    Usunięte na żądanie użytkownika

    Zostaw komentarz:

Pracuję...
X