Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wymiana opony- INSTRUKTAŻ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #31
    Zamieszczone przez robkri Zobacz posta
    Do opony bezdętkowej dętka też jest dobra jeśli na off to dętka gruba wzmocniona jest najlepsza. Próbuj sam i 4 do 5 atmosfer + Ludwik i wskoczy. A i jeszcze talk na dętkę i do opony może być zasypka dla dziecięcych pup jak masz i będzie dobrze.
    Ja tam mąką sypałem. Jutro powalczę z tym ludwikiem dętka nówka funkiel nie śmigana, najgrubsza jaką mieli
    dirtier, happier

    www.facebook.com/dalekadroga

    Komentarz


      #32
      A ile cię kosztowała dętka, jakaś firmienna czy no name.

      Komentarz


        #33
        60 parę złociszy u olka, hmy, nie wiem czy firmowa, ale żaden michlein
        dirtier, happier

        www.facebook.com/dalekadroga

        Komentarz


          #34
          Pytam bo mnie też czeka wymiana opon a nie wiem co wyjmę przy zdejmowaniu (ale napisałem)

          Komentarz


            #35
            Zamieszczone przez robkri Zobacz posta
            Do opony bezdętkowej dętka też jest dobra jeśli na off to dętka gruba wzmocniona jest najlepsza. Próbuj sam i 4 do 5 atmosfer + Ludwik i wskoczy. A i jeszcze talk na dÄ™tkę i do opony może być zasypka dla dziecięcych pup jak masz i będzie dobrze.
            Moja dętka nie wytrzymała tyle, usłyszałem tylko strzał i dostałem po oczach smugą powietrza, opona musi być dobrze nasmarowana wtedy dobrze wyskakuje w ranty i po sprawie nawet przy 2atm się da.

            Nie wiem co się uparliście na tą zmianę opon samemu w garażu?
            Co jeden to mądrzejszy i dodatkową robotę sobie robi i tylko czekać przy pompowaniu czy czasem się nie zakuło dętki
            Mi już się nie chce w to bawić ale jak komuś sprawia to radochę to proszę bardzo, powodzenia i jak najmniej przebitych dętek łyżkami.
            Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
            No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
            sigpic

            Komentarz


              #36
              wole się pomęczyć w garażu niż, później na trasie, a opony zmieniam 3 razy w roku, wiec ponad 2 stówy do przodu.
              dirtier, happier

              www.facebook.com/dalekadroga

              Komentarz


                #37
                Dzisiaj moja Tereska dostała nowe buty.Obydwie opony bezdętkowe przy montażu sama pasta montażowa nie wiele pomogła bo podczas pompowania opony nie wskakiwały na rant a ciśnienie było 5,5 atm. dopiero solidne spryskanie płynem do mycia naczyń rozcieńczonym z wodą pomogło. Opony zmieniałem w serwisie w Olsztynie bo stare Scorpiony tak zwulkanizowały się z obręczą że nie mogłem ich zdjąć zresztą serwisman też miał z tym nie lada problem kosztowało mnie to 16 zł+16 zł+6 zł (montaż, wyważanie, ciężarki klejone) za dwa koła

                Komentarz


                  #38
                  Talk, faktycznie. Koniecznie. Kupisz w aptece nawet.
                  ------------------------------------------------------------------
                  Trzeba kochać wszystkie motocykle.

                  Komentarz


                    #39
                    Serwismen powiedział że dętki w moich kołach był grafitowane i w zasadzie nie ma konieczności dawać talku ale na moją prośbę wsypał do każdej opony.

                    Komentarz


                      #40
                      Ja zawsze talkuje oponę wewnątrz i dętkę. I Nigdy nie miałem później problemów ze zdjeciem opony z obręczy. Bez talkowania - tak.
                      --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

                      Komentarz


                        #41
                        jak zakładam koło, wcześniej dokładnie czyszcząc okolice łożysk, to smaruje tylko łożyska, czy ośkę też?
                        dirtier, happier

                        www.facebook.com/dalekadroga

                        Komentarz


                          #42
                          Cześć nie polecam smarowania ośki bo po co tylko będzie się na niej osadzał brud tylko łożyska one pracują i potrzebują smaru,ośkę przesmaruj olejem cieniutko aby łatwiej weszla

                          Komentarz


                            #43
                            Do zdejmowania i zakładania opony podłóż pod kolo stara oponę od samochodu. Kolo nie będzie uciekać i będzie stabilnie leżeć.

                            Komentarz


                              #44

                              normalnie pit stop

                              udało mi się zdjąć E09 z przedniej - ale z tylnej nie. Nie pomógł nawet patent z dociskaniem boczną stopką.

                              kontunuujac temat - jakie łyżki polecacie - czy robimy zamówienie zbiorcze ?

                              i jakie sposoby klejenia na gorąco ? Widziałem jakiś patent na prąd (?) u Ekipy Wulkanizacyjnej w Maroko
                              wogóle EkipaWulkanizacyjna powinna się wypowiedzieć w tym temacie szeroko
                              ST legenda Dakaru http://passion4travel.pl/index.php/c...dow/motocykle/
                              FB: http://www.facebook.com/kamilltee

                              Komentarz


                                #45
                                Zamieszczone przez kamilltee Zobacz posta
                                kontunuujac temat - jakie łyżki polecacie - czy robimy zamówienie zbiorcze ?
                                Będę szukał niedługo łyżek do opon. Chętnie się dołączę do zamówienia o ile temat się rozwinie.

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X