Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

jazda na continental tkc

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #76
    Zamieszczone przez DanielD Zobacz posta

    PS: motoz do jazdy chociażby 10% asfalt... no gratuluje
    Danielu - nie obrażaj ludzi. Nikt wyżej tego nie zrobił.

    Motoz. Jeździłeś? Ja tak. Na nie swoim moto. Również po asfalcie. Jechałem z tym motocyklem większa traskę (kilkaset km) - gdzie 50% to asfalt. I było bardzo dobrze. Lepiej mam na cts 755, ale chcę sam dłużej popróbować.

    Ty jeździłeś?


    Zamieszczone przez Prince Zobacz posta
    Co mam założyć do tego tico żeby jechać 98% po czarnym i jeśli najdzie mnie chęć polatać trochę poza nim?
    Zamieszczone przez Prince Zobacz posta

    Turance (zwykle)mam i fajne są na asfalt i delikatny szuter. W piochu nie robią. Tzn da sie- ale wysiłkowo i raczej nie przynosi wiele nauki.
    Nie ma opony co robi na wszystkim. I ciekawe masz te 2%
    Ostatnio edytowany przez wojtekk; 533.

    Komentarz


      #77
      Zamieszczone przez wojtekk Zobacz posta



      Nie ma opony co robi na wszystkim. I ciekawe masz te 2%
      No niestety. Jeżdżę z dziewczyną. A ona ma czterocylindrową sześćsetkę. To wygląda tak ze kilkaset kilometrów asfaltem ( często autostrada) a dalej ona idzie zbierać grzyby, robić zdjęcia i zachwycać sie kwiotkami a ja popodpinam po okolicznych piaskach, błotach itd. Mi sie kalkuluje dla tych kilku momentów poza utwardzonym. Żaden tam ze mnie jeździec po terenie- ale lubię i chętnie sie uczę. Tyle, że okazji jest mało. Na szosowej oponie tych okazji byłoby jeszcze mniej. W tym roku dziewczę samo zadeklarowało ze zostawi YX600 i pojedzie Tereferką a ja świnką ( XR) wiec jest szansa, ze proporcje sie odrobinę zmienią.
      Ostatnio edytowany przez Prince; 2935.

      Komentarz


        #78
        Zamieszczone przez wojtekk Zobacz posta
        CST 755 mam na prodzie do tego zestawu i spisują się super. Moim następnym testem będzie Motoz
        Jeśli myślisz o Motoz Desert, to pierwsza lekko podmokła polna droga + próba zmiany kierunku = gleba Tak działa w jej przypadku przesiadka z opony typy C755. To opona w twardy teren i całkowicie się z tym zgodzę, choć kiedyś twierdziłem co innego, podobnie jak twierdziłem, że E09 robi w błocie i piachu Z Sowizdrzałem wrzuciliśmy je na przód na AL+MNE i pierwsze trawiaste odcinki zdecydowanie ostudziły nasze tempo. Po powrocie zrzuciłem deserta i czeka zawieszony na ścianie na kolejną AL lub Maroko, bo tutaj się do niczego nie nadaje - już mi się nie chce wykłócać z piszącymi inaczej, może uda się kiedyś spotkać na kawałku pochyłej trawiastej górki, to i oni zmienią zdanie. Na asfalcie wytrzymuje podobnie jak C755, ale trochę deszczu i na motozie robi się jazda jak po lodzie. W ogóle zachowuje się podobnie jak mitas E07/09, tj. z wiekiem i zużyciem robi się coraz bardziej śliska, co w ostatniej fazie docierania generuje gleby nawet na suchym chłodnym asfalcie. Pierwszej pozbyłem się jak mi zaczęło podcinać przód na rondach (dwie gleby, raz szlifnąłem pod stojącą przed rondem ciężarówkę), wrzuciłem wtedy starą TKC80, która już dawno miała pójść do kosza, i można było znowu jeździć szybciej niż skuterek.

        ps.
        Ja "lanser" jestem, moje proporcje on/off podchodzą pod 70/30% Na mega śliskim zestawie motoz desert + mitas e09, jak wracaliśmy objuczonymi kondonami z AL, dojechaliśmy grupę schodzących na kolano "wymiataczy" na ducati. Czyste lanserstwo
        Ostatnio edytowany przez ArturS; 427.

        Komentarz


          #79
          Zamieszczone przez DanielD Zobacz posta
          Supermega offroadowcy w postaci wszechwiedzącego guru motocyklizmu RP "jurnego" Junaka juz się wypowiedzieli, jego "toudie" też zdążyli przyklasnac. A coś więcej oprócz opowieści że KTM na TKC jest "niepokonany"?

          No niestety, na forum jest rzesza fanatyków, którzy na swoim Tico są gotowi nakleić beduina lub przynajmniej tekst " Dakar" i żeby człowiek srał piaskiem pustyni to i tak będą uważali się za najmadrzejszych.
          Odechciewa się bycia na tym forum dzięki nim.

          PS: motoz do jazdy chociażby 10% asfalt... no gratuluje
          Myślę ze nikt za Toba nie zaplacze jesli nie bedzie Cie na forum jurny ekspercie a przynajmniej będzie spokój.
          Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
          No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
          sigpic

          Komentarz


            #80
            IMO TKC bdb się nadają na asfalt. To jest taki kompromis, ale IMO ze wskazaniem na asfalt jednak. Fajna guma urlopowo-uniwersalna, gdy nie ma się możliwości/chęci/czasu przerzucać co chwilę kół/opon, a chce się móc pojechać gdzieś dalej i wrócić, zaliczając przy okazji jakiś nie hardcorowy off, lub jeździć do pracy i na weekend gdzieś terenem rekreacyjnie się bryknąć. Nawet na mokrym zupełnie przyzwoicie trzyma - oczywiście nie jak anakee, ale jeśli ktoś nie ma ambicji schodzić na kolano w deszczu to da się bezstresowo jeździć.
            Ja na tył preferuję coś trochę bardziej terenowego (E09/MT21) i na takim zestawie można objechać offem (suchą) Rumunię, a na asfaltowych winklach podomykać opony. I jeszcze ponad 50% opony zostanie po powrocie (przód nawet więcej).
            Przód nie lubi ostrych hamowań, więc jak ktoś ma ambicję do jazdy na przednim (da się, czemu nie..) czy dynamicznej jazdy miejskiej to opona szybko się wyząbkuje. W terenie trzeba pamiętać, że na błocie będzie się uślizgiwać i lepiej nie testować zakrętów na pełnej prędkości w błocku.
            Na asfalcie do ok. 120-130 km/h nie występują jakieś ewidentne felery jeśli chodzi o trakcję (bujanie, wężykowanie, etc.)
            Bardzo dobra guma.

            pzdr, Adam

            - - - Zaktualizowano - - -

            Zamieszczone przez Neno Zobacz posta
            Może spróbuj 2.75-21 ? Index-y ma jak dla tych droższych, a jest blisko 100zł tańsza.
            Opony o szerokości podanej w calach to gumy diagonalne (a nie radialne jak 90/90-21). Po przeliczeniu wychodzi mi że 2.75 to mniej-więcej 70/80-21.
            Z tym, że opona diagonalna oprócz innej konstrukcji (i zachowań) niż radialna ma też inny profil (bardziej baloniasta z szerokim, uginającym się punktem przylegania) niż radialna (kształt bliższy elipsy, sztywniejsza, mniej się "rozpłaszcza" i ugina).
            O ile na prostej różnica będzie niewielka, to w zakrętach takie opony pracują zupełnie inaczej i można się zdziwić, zwłaszcza przy większej prędkości i złożeniu - diagonalna dużo bardziej się odkształca, ugina na ściance bocznej i jedziesz na takim jakby "placku", radialna ugina się o wiele mniej.


            pzdr, Adam
            sigpic

            Komentarz


              #81
              Wieczne i odwieczne dewagacje na temat jakie gumy kupić? Najpierw tak samo jak ja zrobiłem to kiedyś trzeba przelecieć i poczytac forum...informacji jest mega dużo i napewno dowiesz sie dużo i podejmiesz decyzje jaką gumę kupić..
              Moim zdaniem TKC na przód i tył jest bardzo dobrym kompromisem..osobiscie latem schodziłem na zakretach do stopek...tyle

              Komentarz


                #82
                A co tu się dzieje?Arturo motoz robi i na takiej podmokłej trawie-oczywiscie w granicach rozsądku i przy lekkim moto.Pewnie że są lepsze gumy ale wydaje mi się że to dobra uniwersalna guma.Zastanawiam się jak bedzie się zachowywać w xtz 750.Tydzień temu bylismy na wypadzie pod namiotami z ekipą-mam w teresie z k60 scouta a z przodu pirelli scorpion w wersji slick-dało radę ale bez szału Z reguły szybciej latam w offie niz na asfalcie i dlatego pytam czy motoz sie nadaje do dużej teresy -troche swinka jednak waży...Duże ma znaczenie waga sprzętu do opony w terenie.Się niektórzy napięli

                Komentarz


                  #83
                  Szybciej latasz w offie ?

                  Nie zauwazylem

                  Pzdr Żabol do zo w marcu na Stanisławce
                  Enduro nie klęka
                  R 1100 GS '99 - limonka
                  Pajero 3.2 DiD '03

                  Komentarz


                    #84
                    Ostatnio sie troche pojezdzilo i nawet niewiem kiedy tego ubylo, opona tył ma ok 9-10 tys przejechane,, chce zrobic ok 2400 km w RO, Nadaje sie to do
                    czegos? ma ktos doswiadczenie z " dojezdzaniem TKC"? zastanawiam sie czy nie kupowac na szybko cos nowego.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 2 photos.

                    Komentarz


                      #85
                      spokojnie objedzie taki wyjazd
                      Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                      No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                      sigpic

                      Komentarz


                        #86
                        kawał gumy jeszcze

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X