Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Budujemy własną olejarkę, krok po kroku.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

    #61
    Ten zaworek podciśnieniowy to jednak straszna kupa. Już na początku, przy montażu, uronił kilka kropel. Po kilku dniach rozciekł się całkowicie i puszcza więcej niż ten wyskalowany precyzyjny. Szukam czegoś innego

    Komentarz


      #62
      Jakiej średnicy igłę zastosowałeś?

      Komentarz


        #63
        0.8mm

        Komentarz


          #64
          Zaworek akwarystyczny jest ( wg mni) normalnym zawodnikiem do CO2 i teoretycznie powinien być w każdym sklepie akwarystycznym ale to jest kwestia asortymentu. Ja jak szukałem to najpierw obdzwoniłem sklepy aby nie jeździć niepotrzebnie. Pozdr

          Komentarz


            #65
            Pozwolę sobie zamieścić na forum zestaw na moim moto.








            Nie zwracajcie uwagi na niepoodcinane trytki, olejarka jest jeszcze w fazie testów. Ciekawym rozwiązaniem są trzy tryby pracy wybierane z przełącznika przy kierownicy: NORMAL / OFF / OFF ROAD. W pozycji NORMAL olejarka normalnie smaruje łańcuch, OFF oczywiście wyłącza sprzęt, OFF ROAD olejarka smaruje dwukrotnie częściej niż w NORMAL. Dioda przy kierownicy sygnalizuje otwarcie elektrozaworu. Oczywiście system jest uzależniony od wskaźnika luzu i zapłonu motocykla.
            Ostatnio edytowany przez Spawn669; 3130.

            Komentarz


              #66
              Zamieszczone przez Spawn669 Zobacz posta
              Pozwolę sobie zamieścić na forum zestaw na moim moto.

              [ATTACH=CONFIG]14377[/ATTACH]
              [ATTACH=CONFIG]14378[/ATTACH]
              [ATTACH=CONFIG]14379[/ATTACH]
              [ATTACH=CONFIG]14380[/ATTACH]
              [ATTACH=CONFIG]14381[/ATTACH]
              [ATTACH=CONFIG]14382[/ATTACH]

              Nie zwracajcie uwagi na niepoodcinane trytki, olejarka jest jeszcze w fazie testów. Ciekawym rozwiązaniem są trzy tryby pracy wybierane z przełącznika przy kierownicy: NORMAL / OFF / OFF ROAD. W pozycji NORMAL olejarka normalnie smaruje łańcuch, OFF oczywiście wyłącza sprzęt, OFF ROAD olejarka smaruje dwukrotnie częściej niż w NORMAL. Dioda przy kierownicy sygnalizuje otwarcie elektrozaworu. Oczywiście system jest uzależniony od wskaźnika luzu i zapłonu motocykla.
              Po kliknieciu w załacznik wyświetla się: Invalid Załącznik specified. If you followed a valid link, please notify the administrator
              --== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--

              Komentarz


                #67
                9bbd932c09ead79dmed.jpg
                67c6b5393bdce94cmed.jpg
                91a7780a1469293amed.jpg
                104eec8e8ede59a3med.jpg
                f435aa2123165a0cmed.jpg
                e2542edb3a9bf98cmed.jpg

                Teraz widać?

                Komentarz


                  #68


                  dodatkowe podpowiedzi w sprawie olejarki

                  Komentarz


                    #69
                    Ja mam rozwiazan to tak.Na rurke idzie gumowa zlaczka z zestawu do przetaczania krwi,w srodek jako dysza kierujaca krople oleju na zebatke jest wlozony wklad od dlugopisu dosyc gleboko,wiec mozna w miare zyzycia go wysuwac.Teraz nie mam zdjecia kompletu,ale moge zrobic.Moim zdaniem mocowanie do tej oslonki powoduje mniejsza podatnosc na ibracje,krotsze ramie , blizej do zebatki


                    Komentarz


                      #70
                      Nie moglem juz edytowac posta.Tak wyglada dysza.


                      Komentarz


                        #71
                        No to doszedłem do wersji ostatecznej

                        Mocno skompresowany układ AVT, zmodyfikowany już o mocniejsze diody


                        Mały, ale aż 16A przekaźnik przełączny upchany do małego pudełeczka


                        No i zZIPowane wszystko w kupie




                        Na razie największy problem, to znalezienie odpowiedniego przewodu. W sklepach elektronicznych albo maleństwa o zbyt małym przekroju, albo giganty dobre do sporego przedłużacza prądu z sieci

                        Komentarz


                          #72
                          Podjedż na najbliższy szrot i wyciąg z jakiegoś w miare młodego wraka całą wiązkę ,starczy na długie lata na wszelkie przeróbki i dodatki a i koszt znikomy
                          Jeżeli jest jeden cylinder to pozostaje tylko jeden wybór...
                          Jeżeli jest wybór to mogą być nawet cztery...

                          Komentarz


                            #73


                            dużo też opisane w tym temacie

                            Komentarz


                              #74
                              Jeśli pojemnik nie ma skąd zaciągnąć powietrza, olej będzie zlatywał coraz wolniej, wytworzy się coś na kształ strzykawki, z której płyn sam z siebie nie poleci.

                              Czy można do zbiorniczka podłączyć przewód, który będzie wtłaczał powietrze z otworu (chyba) na obudowie sprzęgła, zaraz za pompą paliwa?

                              Jeśli nie to dlaczego?

                              Komentarz


                                #75
                                ALe po co? Wystarczy zrobic małą dziurkę w zakrętce zbiorniczka ew wężyk odpowietrzający. Z odpowietrzenia silnika nie polecam gdyż tam powietrze raz jest wydmuchiwane a raz zasysane zgodnie z ruchem tłoka.
                                Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
                                No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
                                sigpic

                                Komentarz

                                Pracuję...
                                X