Ten zaworek podciśnieniowy to jednak straszna kupa. Już na początku, przy montażu, uronił kilka kropel. Po kilku dniach rozciekł się całkowicie i puszcza więcej niż ten wyskalowany precyzyjny. Szukam czegoś innego
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Budujemy własną olejarkę, krok po kroku.
Zwiń
X
-
Pozwolę sobie zamieścić na forum zestaw na moim moto.
Nie zwracajcie uwagi na niepoodcinane trytki, olejarka jest jeszcze w fazie testów. Ciekawym rozwiązaniem są trzy tryby pracy wybierane z przełącznika przy kierownicy: NORMAL / OFF / OFF ROAD. W pozycji NORMAL olejarka normalnie smaruje łańcuch, OFF oczywiście wyłącza sprzęt, OFF ROAD olejarka smaruje dwukrotnie częściej niż w NORMAL. Dioda przy kierownicy sygnalizuje otwarcie elektrozaworu. Oczywiście system jest uzależniony od wskaźnika luzu i zapłonu motocykla.Ostatnio edytowany przez Spawn669; 3130.
Komentarz
-
Po kliknieciu w załacznik wyświetla się: Invalid Załącznik specified. If you followed a valid link, please notify the administratorZamieszczone przez Spawn669 Zobacz postaPozwolę sobie zamieścić na forum zestaw na moim moto.
[ATTACH=CONFIG]14377[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]14378[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]14379[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]14380[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]14381[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]14382[/ATTACH]
Nie zwracajcie uwagi na niepoodcinane trytki, olejarka jest jeszcze w fazie testów. Ciekawym rozwiązaniem są trzy tryby pracy wybierane z przełącznika przy kierownicy: NORMAL / OFF / OFF ROAD. W pozycji NORMAL olejarka normalnie smaruje łańcuch, OFF oczywiście wyłącza sprzęt, OFF ROAD olejarka smaruje dwukrotnie częściej niż w NORMAL. Dioda przy kierownicy sygnalizuje otwarcie elektrozaworu. Oczywiście system jest uzależniony od wskaźnika luzu i zapłonu motocykla.--== XtzParts.com - części do XTZ 660 i 750 oraz TDM 850-900 ==--
Komentarz
-
Ja mam rozwiazan to tak.Na rurke idzie gumowa zlaczka z zestawu do przetaczania krwi,w srodek jako dysza kierujaca krople oleju na zebatke jest wlozony wklad od dlugopisu dosyc gleboko,wiec mozna w miare zyzycia go wysuwac.Teraz nie mam zdjecia kompletu,ale moge zrobic.Moim zdaniem mocowanie do tej oslonki powoduje mniejsza podatnosc na ibracje,krotsze ramie , blizej do zebatki
Komentarz
-
No to doszedłem do wersji ostatecznej
Mocno skompresowany układ AVT, zmodyfikowany już o mocniejsze diody

Mały, ale aż 16A przekaźnik przełączny upchany do małego pudełeczka

No i zZIPowane wszystko w kupie


Na razie największy problem, to znalezienie odpowiedniego przewodu. W sklepach elektronicznych albo maleństwa o zbyt małym przekroju, albo giganty dobre do sporego przedłużacza prądu z sieci
Komentarz
-
Jeśli pojemnik nie ma skąd zaciągnąć powietrza, olej będzie zlatywał coraz wolniej, wytworzy się coś na kształ strzykawki, z której płyn sam z siebie nie poleci.
Czy można do zbiorniczka podłączyć przewód, który będzie wtłaczał powietrze z otworu (chyba) na obudowie sprzęgła, zaraz za pompą paliwa?
Jeśli nie to dlaczego?
Komentarz
-
ALe po co? Wystarczy zrobic małą dziurkę w zakrętce zbiorniczka ew wężyk odpowietrzający. Z odpowietrzenia silnika nie polecam gdyż tam powietrze raz jest wydmuchiwane a raz zasysane zgodnie z ruchem tłoka.Był Junak M10, WSK125, potem xt600z i xtz750 aż w końcu przyszło nawrócenie, lc4 620 sc, exc 520, a teraz
No i oczywiście WSK 125 73' jest nadal, fajnie powspominać szczeniackie czasy
sigpic
Komentarz

Komentarz